enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,4764
EURO
36,4423
ALTIN
2.951,48
BIST
9.375,01
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
18°C
İstanbul
18°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Yağmurlu
18°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
9°C
Pazar Çok Bulutlu
10°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
11°C
DİKEY REKLAM
DİKEY REKLAM

B2B’den güç alıp B2C modellere geçişi hedefliyoruz

B2B’den güç alıp B2C modellere geçişi hedefliyoruz
06.01.2022
150
A+
A-

Son yıllarda yatırımlar ve satın almalarla adından söz ettiren oyun sektörü büyümeye devam ediyor. 1 milyar dolar değerlendirmeyi aşarak “unicorn” sınıfına giren şirketler sektöre dikkati artırırken, sektör içinde yer alan firmalara her gün yenisi eklenmeye devam ediyor.

Oyun sektörünün ülkemizdeki köklü firmaları arasında yer alan ve 50’den fazla oyunu 70 milyonun üzerinde indirme sayısına ulaşan Mayadem, farklı iş modelleri üreterek pazardan aldığı payı artırmayı hedefliyor. Bugüne kadar kurum işbirlikleri ile B2B modeller üzerine çalışmalar üreten Mayadem, geliştirdiği son projelerle beraber mevcut B2C payını da artırmayı planlıyor.

Konu ile ilgili konuşan Uğur Tılıkoğlu, “Mayadem Türkiye’nin köklü oyun kuruluşlarından biri ve çocuklara yönelik içerik üreterek niş bir pazara hitap eden dünyada sayılı firmadan biri. Mayadem bugüne kadar kurum iş birlikleri odaklı B2B odaklı çalışmalar yaparak ciddi bir iş hacmi yarattı ancak biz bunu yeterli görmüyoruz. Geldiğimiz noktada özellikle yeni işbirlikleri ile birlikte çocuklara fayda sağlayan yeni çalışmalardan daha sürdürülebilir bir gelir modeli yaratmayı ve hedef müşteri kitlemizi çeşitlendirmeyi hedefliyoruz.” şeklinde konuştu.

REKLAM ALANI
ETİKETLER: , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.